Tervetuloa jälleen seurailemaan Cohanin sukua. Tosin, ei se kyllä vielä ihan sukua muistuta, mutta kaikki aikanaan ;3 Tämäkin osa on melko lyhyt. Taisi olla jopa lyhyempi, kuin edellinen osa, mutta ei voi enään mitään ^^ Nyt kuitenkin osan kimpuun!

1842895.jpg
Näin siinä sitten kävi! Ensimmäinen työpäivä ja heti potkut!! Mahtavaaa!

1842884.jpg
Mike laahusti surullisena kylpyyn. Ehkä lämmin vaahtokylpy helpottaisi...

1842857.jpg
Mike on kuitenkin sen verran herkkä mies, että purskahti itkuun, noustessaan ammeesta.

1842860.jpg
Hänen oli aivan pakko kertoa jollekkin murheensa, joten soitti bestikselleen, jonka nimeä en vieläkään muista -.-

- Krhm.... Mike hei. Sunhan piti ruikuttaa sun työpaikasta eikä rupatella mistään naisten huulista -.-

- Älä keskeytä!! Niin... sori, toi yks tyyppi tossa vähän isotteli....

1842889.jpg
Rupattelun jälkeen, Mike päätti painua pehkuihin. Huomenna olisi uusi päivä.

1842901.jpg
Seuraavana aamuna: Heti herättyään, Mike kiiruhti hakemaan/ryöstämään lehden naapurin pihalta. Oli aika etsiä jälleen töitä. Ja kyllähän niitä lopulta löytyikin! Nimittäin rikosalalta..... Niin epätoivoinen... -.-

1842903.jpg
Mike juoksi heti puhelimen ääreen ja soitti bestikselleen:

- Mä löysin töitä, mä löysin töitä!!
- Oikeestikko?! Miltä alalta?

- Ömm... Ei sillä oo välii.... moikka. Mike sulki puhelimen nopeasti

1842906.jpg
Onneksi minä... tai siis, Mike huomasi tämän kaunottaren pihalla.

1842888.jpg
Tietenkin Mike tutustui häneen heti, kun sai mahdollisuuden.

- Moi, mä oon Mike. Mikä sun nimi on? Oot sä uus täällä?
- Hei... Mun nimi on Maaret. Hauska tutustua. Noh... olen mä täällä asunu jo 5 vuotta....

1842896.jpg
"Okeih... mikä sun sukunimi on?"

- Töllönen.... Nainen vastasi. Kumpikin katsahti toisiinsa ja he purskahtivat nauruun yhtäaikaa. - Juu, mä tiedän! Mun sukunimi on ihan karsee! Nainen kikatti.

1842907.jpg
Mike, "kohteliaana" miehenä häippäsi kesken rupatelun tölläämään urheilua. Niin tyypillinen mies -.-. Onneksi Maaret tajusi seurata perässä. Pian Mike joutui kuitenkin hyvästelemään Maaretin, nääntymisen seurauksena.

1842893.jpg
Hän valmisti itselleen spagettia, joka.....

1842915.jpg
.....onnistui täydellisesti. Vau! Olen vaikuttunut! Et polttanut sitä pohjaan?! ^^

1842905.jpg
Kuva kertoo kaiken  ;3

1842898.jpg
Täydellä vatsalla, pystyi ajattelemaan jotain muutakin, kuin itseään. ^^

1842909.jpg
Aamulla: Mike valmisti itselleen täyttävän aamiaisen, ennen kuin olisi aika lähteä töihin.

1842891.jpg
Juuri, kun Mike oli lähdössä töihin, niin hän huomasi tämän eksoottisen kaunottaren pihallaan. Minusta tosi kaunis! ^^ Hänen nimensä oli Anna Huotari. Älyttömän kaunis ja humorintajuinen.

1842882.jpg
Mike joutui hyvästelemään Annan, koska hänellä alkaisi työt. Tässä on parempi kuva Annasta. Minusta, Anna on aika kaunis, kun ottaa huomioon, etten minä ole "tehnyt" häntä  ^^

1842912.jpg
Ja siinä sitten mennään. Toivottavasti ei tule potkuja taas  :S

1842902.jpg
Ei tullut potkuja! Miken saapui kotiin, ylennyksen kera. Tosin, sitä tuskin voi päätellä tästä kuvasta -.- Mike ei reagoinut ylennykseen millään tavalla.

1842913.jpg
Tähän väliin.... ei ehkä aivan sopivaan väliin, mutta kuitenkin.... Mike on luonut tälläisen "kauniin" luomuksen. Muistuttaa Annaa ^^ Ruskeat hiukset ja vihreä mekko  ;)

1842890.jpg
Töistä tultuaan, Mike näppäili numeroa. Joko Maaretin tai Annan numeroa, mutta kumman?






Kummalle Mike soittaa, Annalle vai Maaretille? Otan mielelläni äänestyksiä vastaan, koska kummatkin naiset ovat kauniita. Toteutuuko Miken haave vauvoista ja isosta perheestä? Lukekaa seuraava osa!



Ja tässä oli sitten tämä osa. Lyhyt, tiedetään. En ymmärrä. Kaikki asetukset oli ok simssissä ja silti kuvat ovat näin huonoja ja näin pieniä. Voiko joku auttaa??



Kommenttipaakko!!